01 January 2011

welcome 2011!!

selamat datang 2011..
akhirnya smpi gak 2011..penat dah countdown dr minggu lepas..hehe
bukan apa, rasa x sbar tu sbb x sbar nak tutup buku 2010..sbb mcm byk yg x best..huhu

so, dah masuk 2011 ni, bleh la start blik azam2 yg terbengkalai 2-3 taun lepas tu..hehe
syukur alhamdulillah padaNYA kerana masih memberi saya nafas sehingga ke hari ini..
semoga tahun baru ni akan lebih baik dr tahun lepas..

apa azam taun ni ek??

1. kerja - nak jd pekerja yg lebih berdedikasi..
             - kerja rajin2
             - kurangkn EL
             - semoga kerjaya saya lebih sukses tahun ni..

2. diri - nak baiki diri semoga jd insan lebih sempurna di sisiNYA
          - nak kurus sket la..(sket je, byk x leh la..hehe)
          - semoga hidup saya lebih sukses & dirahmati & dberkati olehNYA tahun ni..

semoga saya trus tabah dan sabar menjalani hidup ini walau apa pon dugaan yg datang..

2 comments:

  1. InsyaAllah boleh tu. Aku yakin, Chah mmg mampu!

    ReplyDelete
  2. hee..ko tgok je la nanti lak lid

    ReplyDelete