13 November 2012

Tak sihat

Salam semua,

Hari ni cuti deepavali. Ha minggu ni syok kan. Selang selang keja cutinya. Jarang nak dapat camni. Minggu ni dalam sejarah ni. Esok keje, lusa cuti balik, pastu keje balik. Hee syokkk nyee. Kalau hari2 camni kan best.

Walaupun ramai yg sambung cuti, tp aku tak amek sbb next week kan nak g cuti2 malaysia. Eh cuti2 indonesia kot. Hiii. Dah lama dah tak cuti so sajelah nak jalan2. Lagipun x penah g lagi kan. Perasaan skrg adalah excited & takut. Heee.

Excited of course la sbb nak g jln2 kan. Lama dah tak rest my mind ni kot. Excited lagi sbb  x penah lgi cuti2 ke over the sea. Manjang jln2 dlm negara je. Paling jauh aku g pon sabah je. Nak gak tgok tmpat org kan. Pastu tambah xcited sbb nak shopping. Maklumlah g tmpat syurga beli belah. Org katalah. So wait n see je lah.

Takut plak sbb yelah nak g tempat org yg terkenal ngan bencana alamnya. Tu yg ada sdikit cuak d hati. Apa2 pon doa & tawakal je lah moga perjalanan & percutian aku kat sana dilindungi olehNYA. Kalau asik nak pikir tu je dok je lah umah. Takyah g mana2. Ye dok. Huu.

Hari ni tak kuar g mana2 pon sbb badan x berapa sihat. Panas skit + batuk + selsema. Musim hujan kan skrg. Aku ni takleh kena hujan skit pon. Sahih aku akan demam gini. Takpelah, moga sihat sblum aku nak enjoy next week. Yeehuuu.

No comments:

Post a Comment