05 January 2013

Akhirnya..

Salam semua..

Hari ni Sabtu..bestt..sebab cuti kan. Bleh bangun lmbat. Cuaca pon cam mendung je pagi tadi. Mcm tak bgi aku bangun je..hee..tpi ari ni dah plan nak gi kelas jahit sbb nak amek sijil. Kan aku dah abis belajar jahit..So terus bangun masak sbb perut dah lapar. Kalau kenyang lagi agaknya sambung tido kot..

Lepas siap2 masak & makan semua trus gi kelas jahit. Aku ingat lagi aku start masuk kelas ni awal tahun lepas. Rupanya dah setaun dah aku belajar jahit.
Abis gak akhirnya. Fuhh dgn mcm2 halangan & dugaan berjaya gak aku abiskan kelas ni..So skrg ni aku dah bolehlah setakat nak buat baju sendiri tu kan. Maklumlah ibarat baru dapat lesen L. Nanti dah dpt lesen P barulah bleh amek tempahan kawan2 kan. Tapi klu nak tempah gak boleh je kan..dengan syarat terimalah seadanya jahitan budak baru belajar kan..haha.

Aku ni menjahit ada mood. Kalau takde mood tu mmg lambatlah nak siap. Nasib la kan. Sbb tu aku malas nak amik tempahan lagi sbb takut org marah sbb lambat siap. Naya je kan. Haa..

Kepada sesapa yg berminat nak belajar menjahit blehlah terjah blog kelas jahit ni..nama dia Pusat Senireka Cemerlang. Kelas ni kat Kg. Baru. Kalau nak tau detail kat blog tu ada semua info. Memang best join kelas ni walaupun terpaksa korbankan sedikit masa hujung minggu anda..Haaa..

So inilah cikgu2 yg mengajar aku selama ni. Terima kasih cikgu..w

No comments:

Post a Comment