27 September 2010

makan..makan..makan

25/9
g open house kat putra heights..menu: sate, nasi, rendang ayam, sambal udang, buah2an, kek, kuih raya, masak lodeh, n.impit..apa lgi ha..kenyang dah seround..

pastu g open house kat cheras perdana plak.(umah k.sade)..menu : n.dagang, laksa, mi kari, lemang, roti jala, popia goreng n ada lagi yg aku lupa rasanya..time ni aku dah tak larat sgt dah..hanya mkn roti jala n nasi dagang bersama rendang daging jer..yg lain aku dah xleh nak jamah dah..ramai gak ada masa ni..ummi n family, cheetah n family, bos jeng n family, bos fah n wife, aidil n bakal wife..tu je kot..

pastu aku trus balik seremban..sampai dlm kul 6 ..pgi plak umah anak buah aku..lagi banyak menu dia..n.ujan panas, ayam masak merah, n.impit, kuah kacang..n mcm2 lgilah..makan laaggii...huuuu mmg kenyang tahan cipan dah ni..aku rasa mknn aku dah smpi kat takat anak tekak dah..huhu..mlm smpi kg trus terlengkou mcm ulau di atas pagau..eh di atas sofau..


26/9
g umah kawan aku..ni best friend masa sek. menengah..last jumpa tahun 1997 rasanya..bygkn dah dkt 13 tahun x jumpa..sib baek la ada fb..menjalinkan semula hubungan kami..mmg lama giler dah x jumpa..dia masak n.minyak (dia kata nak rasa n.myak aku tah bila2, sbb tu dia masak..haha), sambal udang, kurma daging n kuih muih raya..mmm..yg smlm pon rasanya x kluar lgi..aku topup plak yg baru..dah la pgi tu kakak aku msak n.lemak utk srpan..mmmm..kesian kat prut aku..trpaksa bkerja keras utk melayani nafsu makan tuan dia..maaf yer prot...i'syaallah, mggu dpn awak rehat yer..

1 comment:

  1. ye ke mggu dpn rehat?
    ahad ni rumah kak umie...Mggu dpn lak rumah bos badang...

    ReplyDelete