25 November 2011

Salam Maal Hijrah 1433

Sempena kedatangan bulan Muharram esok, aku nak ucapkan Salam Maal Hijrah 1433 kepada semua pembaca blog ni. Semoga dengan kehadiran tahun baru bulan Islam ni, kehidupan ku dan semua kawan2 ku akan lebih diberkati, dilindungi dan dirahmati Allah selalu. Semoga kita semua selamat dunia & akhirat. Aminn.


Hari tu bila tahun baru 2011, aku ada buat beberapa azam yang tak tercapai lagi tu..(padahal tinggal sebulan lagi ni..huh) tahun baru Hijrah ni pon aku nak buat azam jugak. Harap2 nya tercapai lah azam aku ni.


So, nak share doa Akhir & Awal tahun untuk rujukan semua & jugak untuk rujukan aku masa2 akan datang. 


1. Doa Akhir Tahun.
doa akhir tahun
Dibaca beberapa minit sebelum waktu Maghrib sebanyak 3 kali.


2. Doa Awal Tahun
doa awal tahun
Dibaca selepas waktu Maghrib sebanyak 3 kali.


Semoga hidup kita semua dilindungi dari godaan syaitan sepanjang tahun ini.
Eh lupa plak, baca petang esok eh

No comments:

Post a Comment