30 August 2012

Baju pesak

Salam semua.
Hee jom update. Kan tengah excited. Layan kan je. Malam ni nak try update bergambar plak. Tengok stress ke tak mcm semalam.
Baru lepas siapkan baju pesak gantung. Sebenarnya baju tu buat masa kat kelas sebelum puasa lagi. So just tinggal nak klim bawah, leher ngan span bahu je lagi. Hari tu sbb nak raya so baju tu aku tolak tepi dulu sbb bz nak siapkan baju raya.(Hee mcm terer je aku ni kan). Tapi tadi masa tgh nak pilih baju nak gosok utk esok, penat aku belek2 baju apa nak pakai esok. Mcm dah tak banyak je baju aku ni. Bosan plak tgok baju2 yg ada dlm lemari tu. Asik2 baju yg sama je.
So trus teringatkan baju ni. Terus amek jarum & benang, klim leher & jahit span. Hee
sempat gak siap. So esok bleh la pakai. Harap2 esok takde org telek jahitan aku. Huuu
Jom tgok rupa baju saya ni. Hee
* stlah menggodek hampir setengah jam aku fail nak upload gambo..arghhh stress lagi mlm ni

Haa baru berjaya upload..fuhh
tapi camne nak rotate ehh??

No comments:

Post a Comment