31 August 2012

Sakit perut

Baru blik dari Klinik Kita, Sentul. Bangun tido pagi tadi trus sakit perut yg amat sgt. Memulas-mulas. Mcm senggugut yg berpanjangan. Terkedang aku atas katil dlm stgh jam. Nak terlentang salah, mengiring sakit..aduhh

Trus terpikir apa aku mkn mlm tadi. Mlm tadi mkn roti je. Takkan sakit perut. Hee. Tipu. Mlm tadi aku mkn roti special. Buat mcm burger tu. Ada salad, timun, tomato, scramble egg & daging burger goreng yg dipotong2 & digaul dgn sos bersama mayonis. Perghh. Best wa ckap lu. Dah ala2 subway plak aku rasa. Hee. Dah la mkn sampai 2 set iaitu bersamaan dgn 4 keping roti. Kenyang sampai ke pagi rasanya.

Dan akibatnya merasalah pagi ni berguling atas katil nu. Aku ingatkn sbb gastrik ke apa ke. Tapi bila doktor kata dia dgr banyak gas dlm perut aku. Angin la tu. Dia kata sbb mknn. Ishh doc ni. Malu i. Nampak na kuat lantok. Kuikui. So dia suh mkn mknn yg mudah hadam & kurangkn kafein. Alaa cmne dia tau aku hantu nescafe ni.Huu.

So lunch utk ari ni..

Gedik kan..hee..tp ni kan mudah hadam

*ee camne je nak rotate pic ni..geram aku tau

No comments:

Post a Comment